Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

                 ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΜΟΥ
Η απόφαση μου να παρακολουθήσω μαθήματα στη σχολή του Αντ1 , σίγουρα δεν ήταν τυχαία.
Αφού έκανα έρευνα σχετικά με τις σχολές/κολλέγια/ΙΕΚ που με ενδιέφεραν, κατέληξα στο τμήμα Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας του Αντ1.
Από την πρώτη κιόλας τηλεφωνική επικοινωνία, αισθάνθηκα πως είχα βρει αυτό που έψαχνα.
Οι καλές εντυπώσεις που είχα, επιβεβαιώθηκαν και κατά την επίσκεψή μου στη σχολή. Τόσο η γραμματεία όσο και η διευθύντρια σπουδών , με δέχτηκαν θερμά και με τη συζήτησή μας μου έλυσαν όλες τις απορίες σχετικά με το πρόγραμμα που είχα επιλέξει.
Μου παρουσίασαν τα πράγματα όπως ακριβώς έχουν . Ούτε μου έταξαν επαγγελματική αποκατάσταση, ούτε με άφησαν να πιστεύω πως με την εγγραφή μου θα εξασφάλιζα ένα σίγουρο μέλλον. Αυτό ήταν σίγουρα κάτι που εκτίμησα. Και έτσι ξεκίνησαν όλα...
Το περιβάλλον είναι ευχάριστο και ο χώρος που γίνονται τα μαθήματα καθαρός και φωτεινός.
Εδώ και 2 μήνες που έχει αρχίσει η εκπαίδευση, είμαι αρκετά ικανοποιημένη από την πορεία των μαθημάτων. Το περιεχόμενο αυτών μου προκαλεί το ενδιαφέρον και σίγουρα δεν πλήττω κατά τη διάρκεια της παρακολούθησης.
Τα θεωρώ όλα εξίσου σημαντικά και απαραίτητα  για τον κλάδο των σπουδών μου.
Το γεγονός ότι κάθε χρόνο τα μαθήματα προσαρμόζονται στις ανάγκες της αγοράς , είναι πολύ θετικό για τη σχολή αλλά  και για τους σπουδαστές της κατ' επέκτασην.
Η μέθοδος εκπαίδευσης είναι περισσότερο πρακτική παρά θεωρητική και το κλίμα δημιουργικό και παραγωγικό.
Ένας σημαντικός παράγοντας της σχολής είναι αναμφισβήτητα οι καθηγητές της. Πρόκειται για επαγγελματίες του χώρου, με σημαντική προϋπηρεσία ο καθένας στο είδος του και πολλά χρόνια  εμπειρίας. Δεν είναι όμως μόνο αυτό. Είναι άνθρωποι που τους ενδιαφέρει να μεταδώσουν τις γνώσεις τους αλλά και να προσθέσουν το δικό τους λιθαράκι στη δική μας επιμόρφωση. Μας παρακινούν, μας συμβουλεύουν ,μας επιπλήττουν  όταν χρειάζεται αλλά πάνω από όλα μας προετοιμάζουν για το τι θα αντιμετωπίσουμε και εμείς ως απόφοιτοι πια σε αυτή τη δύσκολή αγορά.
Έχουμε όμως πολύ δρόμο μπροστά μας.
Έως τότε , προτείνω εμείς οι σπουδαστές να σκύψουμε το κεφάλι και να εστιάσουμε στο στόχο μας....
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου